Mazars annoncerer globalt rebrand

Velkommen til vores nye brandidentitet. Vores brand er andet og mere end blot et logo. Det afspejler, hvem vi er, hvad vi laver, hvordan vi agerer, hvordan vi bistår vores kunder, og hvordan vi alle samarbejder i samfundets interesse. Det er, hvad der gør os til hvem, vi er.

Hvorfor ændre brand?

Mazars har i over 75 år opereret som ét team, hvor vi har navigeret i henhold til fire grundlæggende principper:

  1. At handle med ansvarlighed i samfundets interesse og at bidrage til opbygningen af det økonomiske grundlag for en retfærdig og fremgangsrig verden​
  2. At være værdiskabende som virksomhed gennem teams, der afspejler høj kvalitet, at besidde en særlig evne til at lytte til kunderne og at levere løsninger, der er skræddersyet efter deres behov​
  3. At bibringe branchen et enestående valg, at operere som et integreret internationalt partnerskab, at formidle konsistens, smidighed og stabilitet til vores kunder​
  4. At opretholde langsigtede visioner og at lade vores arv og vores uforlignelighed gå videre til fremtidige generationer

Vi er kommet langt siden 1945, hvor Robert Mazars grundlagde sit revisionsfirma i Rouen, Frankrig. I løbet af de sidste ti år har vi fordoblet vores størrelse, og vi har udviklet os til at være en international organisation, med tilstedeværelse i mere end 90 lande og regioner på verdensplan. I takt med vores vækst på baggrund af det brede spektrum, vi dækker med vores ydelser, er der sket en vækst i relation til såvel kunder som talentmasse. Samfundets forventninger til forretningsvirksomhed er ligeledes undergået en udvikling, hvilket har medført nye udfordringer og muligheder for os og vores kunder og således har nødvendiggjort vores fornyelse.

Tiden er nu kommet til, at vi afspejler denne fornyelse og omformulerer det løfte, vi afgiver over for vores ansatte, vores kunder og samfundet.

Vores nye brand afspejler dels den virksomhed, vi er blevet, og dels den virksomhed, vi tilstræber at være for fremtiden.

Hvem vi er, og hvad vi laver

Vi er en international revisions-, skatte- og rådgivningsvirksomhed. Vi arbejder som ét samlet og integreret team med henblik på at levere uovertrufne og skræddersyede løsninger inden for revision, regnskab, skat, finansiel rådgivning, konsulentvirksomhed samt juridisk bistand. Vores engagement har fokus på at bistå såvel vores ansatte som vores kunder ved at forstå og respektere, hvem de er, og hvordan de arbejder, og således tilpasse vores strategi i overensstemmelse hermed.

Vi er stolte af at kunne sætte vores ansatte, kunder og branchen i stand til at kunne udnytte deres potentiale og handle korrekt. Vi yder vores bedste, når vi kombinerer vores ekspertise og smidighed med vores indsigt med henblik på at kunne levere sådanne svar og erfaringer, som udgør ”the right fit” med vores ansatte, vores kunder og samfundet.

Løftet bag vores brand er: at være den rette samarbejdspartner for vores ansatte, vores kunder, vores branche samt for samfundet som helhed.

Oplev et andet perspektiv

Siden grundlæggelsen af vores firma har omsorg altid været kernen i, hvem vi er. Hvordan vi arbejder, er lige så vigtigt for os, som det vi gør.

Vi ønsker at hjælpe med at opbygge en retfærdig og fremgangsrig verden og give vores kunder og medmennesker en givende oplevelse. Vi gør dette ved at bemyndige vores eksperter til at lede og gøre det, der er rigtigt for vores kunder og for samfundets interesse, arbejde sammen problemfrit på tværs af grænser og services, bringe et afbalanceret perspektiv og tilgå ethvert stykke arbejde med social samvittighed.

Omsorg er en vigtig brik i, hvordan vi arbejder. Det er det, der gør os til hvem, vi er.

Og fordi vi er interesserede, ser vi på tingene fra forskellige perspektiver og holder øje med vores medmenneskers interesser, vores kunder og samfundet som helhed.

BrandCampaign_1 BrandCampaign_2 BrandCampaign_3 BrandCampaign_4 BrandCampaign_5 BrandCampaign_6 BrandCampaign_7 BrandCampaign_8
BrandCampaign_1 BrandCampaign_2 BrandCampaign_3 BrandCampaign_4 BrandCampaign_5 BrandCampaign_6 BrandCampaign_7 BrandCampaign_8

Vores synlige identitet

Vores nye logo er et selvsikkert og diskret mærke uden symboler og slogans. Det enkle og tidløse design er kendetegnende for Mazars. Bogstaveringen med små bogstaver repræsenterer vores tilgængelighed, mens blandingen af vinkler og kurver afspejler den balance mellem det menneskelige og det teknologiske, som er kendetegnet af vores arbejdsmetode.

Vores visuelle system hylder, hvem vi er, og hvordan vi arbejder. Det afspejler vores løfte om at være ”the right fit” for dem, vi betjener, samt vores løfte om at levere præcision, klarhed og et anderledes perspektiv.