Procedure for eksterne klager

Vi gør vores bedste for, at alting skal fungere godt. Hvis du alligevel ikke er tilfreds, kan du dele dine kommentarer herom med os ved at udfylde følgende formular. Vi vil så kontakte dig, for at vi kan finde en løsning sammen.

Registrering

En central registrering af alle klager bliver varetaget af Mazars Groups ansvarlige medarbejder for målopfyldelse og overholdelse, som kan rapportere til hovedbestyrelsen og til virksomhedens uafhængige bestyrelsesmedlemmer.

Alle personlige data i registreringen må kun opbevares, så længe det er absolut nødvendigt for at behandle den rejste klage.

Mazars benytter alle passende sikkerhedsforanstaltninger til at sikre beskyttelsen af de indsamlede oplysninger i forbindelse med Den eksterne klageprocedure i overensstemmelse med denne Privatlivs politik og alle gældende bestemmelser.

Ret til adgang og ændring

Du har ret til at få adgang, gøre indsigelse og rette i de data, der angår dig, og til at bede om, at de bliver ændret eller slettet, hvis de er ukorrekte, ufuldstændige eller forældede iht. gældende bestemmelser om databeskyttelse. For at udøve disse rettigheder skal du bruge Ekstern kontakt-formularen nedenfor.

Formular for eksterne klager